Google Scholar: cites,
L'anàlisi de la conversa al servei de la recerca en el camp de l'adquisició de segones llengües (CA-for-SLA)
Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Research-publishing.net 2017
Resum: Aprendre una llengua en un context formal no és el mateix que aprendre una llengua en un àmbit natural, perquè una de les persones que participa en els esdeveniments comunicatius que es donen a l'aula, el/la docent, té l'objectiu d'ensenyar llengua i, per aquest motiu, la majoria de les accions que es realitzen van encaminades a aconseguir aquesta fita. Per això, observar i analitzar la interacció a l'aula esdevé un element clau per poder comprendre com s'aprèn. En aquest capítol presentarem la manera en què l'anàlisi de la conversa tracta d'aquesta qüestió.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Capítol de llibre
Matèria: Anàlisi de la conversa ; CA-for-SLA ; Parla en interacció ; Aprenentatge situat
Publicat a: Qualitative approaches to research on plurilingual education - Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe - Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 293-320, ISBN 978-1-908416-47-6

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/266783
DOI: 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.632


29 p, 790.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües (GREIP)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2022-10-19, darrera modificació el 2023-05-29



   Favorit i Compartir