Google Scholar: citations
Book Review : Film Pedagogy. Theory and Practice, edited by Dilani S. P. Gedera and Arezou Zalipour
Canet Alibau, Aura (Universidad Complutense de Madrid)

Additional title: Resenya : Film Pedagogy. Theory and Practice, editat per Dilani S. P. Gedera i Arezou Zalipour
Additional title: Reseña : Film Pedagogy. Theory and Practice, editado por Dilani S. P. Gedera y Arezou Zalipour
Additional title: Critique de livre : Film Pedagogy. Theory and Practice, édité par Dilani S. P. Gedera et Arezou Zalipour
Date: 2022
Abstract: Obra ressenyada: Dilani S. P. GEDERA, Arezou ZALIPOUR (eds. ), Video Pedagogy. Theory and Practice. Singapore: Springer, 2021.
Abstract: Ressenya del llibre Film Pedagogy. Theory and Practice, editat per Dilani S. P. Gedera and Arezou Zalipour. Com a professora d'anglès amb finalitats específiques i investigadora de metodologies que utilitzen l'audiovisual com a recursos per a l'aprenentatge i l'ensenyament, he estat investigant mètodes alternatius i innovadors d'incorporar el vídeo a l'aula. Em vaig trobar amb el llibre de Gedera i Zalipour, que se centra en l'ús del vídeo com a pedagogia. El llibre analitza l'ús del audiovisual a l'educació superior com a eina didàctica que permet adaptar-se a les necessitats tant dels estudiants contemporanis com dels professors que necessiten adaptar-se a la naturalesa canviant de l'ensenyament en una era multimèdia.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Published in: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 3 (2022) , p. e1110 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v15-n3-canet
DOI: 10.5565/rev/jtl3.1110


6 p, 130.7 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Research articles
Articles > Reviews

 Record created 2022-10-25, last modified 2023-04-30



   Favorit i Compartir