Campaña de lanzamiento del artista L-Up
Garrote Garcia, Ariadna
Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Campanya de llançament de l'artista L-Up
Títol variant: L-Up artist launch campaign
Data: 2022
Descripció: 173 pag.
Resum: Aquest projecte té l'objectiu de llançar a la indústria musical l'artista L-Up, un artista emergent que pràcticament no té visibilitat, perquè pugui obtenir oportunitats d'èxit. Per això s'ha realitzat un anàlisi de l'entorn, de la seva competència, de les seves capacitats i debilitats, etc. , que ha servit per poder establir l'estratègia de comunicació i les accions que s'adeqüin més a l'essència de L-Up i als objectius d'aquest.
Resum: Este proyecto tiene el objetivo de lanzar a la industria musical el artista L-Up, un artista emergente que apenas tiene visibilidad, para que pueda obtener exitosas oportunidades. Para ello se ha realizado un análisis del entomo, de su competencia, de sus capacidades y debilidades, etc. , que ha servido para poder establecer la estrategia de comunicación y las acciones que más se adecúen a la esencia de L-U a los objetivos de éste.
Resum: This project's goal is to launch the artist L-Up, an emerging artist who has almost no visibility, into the music industry so that he can obtain successful opportunities. For this, an analysis of the environment, its competence, its capabilities and weaknesses, etc. , done, which has served to establish the communication strategy and the actions that best suit the essence of L-U and the objectives of this.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Indústria musical ; Escena urbana ; Artista emergent ; Campanya ; Marca personal



173 p, 21.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-25, darrera modificació el 2022-10-28



   Favorit i Compartir