Google Scholar: cites
Ética de la investigación
Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona)
Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Research-publishing.net, 2017
Resum: La investigación cualitativa, especialmente en los estudios en contextos educativos, plantea a menudo cuestiones éticas porque el diseño del estudio involucra a seres humanos, algunos de los cuales son menores de edad (por ejemplo, en el caso de datos recogidos en aulas de educación primaria). No siempre es fácil para quienes se inician en el campo de la investigación anticipar dónde pueden surgir problemas éticos al diseñar su proyecto de investigación.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Capítol de llibre
Matèria: Consentimiento informado ; Confidencialidad ; Recogida de datos ; Almacenamiento de datos ; Presentación de datos ; Data presentation
Publicat a: Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 363-375, ISBN 978-1-908416-47-6

Versió en anglès: https://ddd.uab.cat/record/266809
Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/266783
DOI: 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.635


14 p, 383.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües (GREIP)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2022-10-25, darrera modificació el 2023-05-29



   Favorit i Compartir