Scopus: 1 cites, Google Scholar: cites
Editor's note
Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: Nota de l'editora
Títol variant: Nota de la editora
Títol variant: Lettre de l'éditrice
Data: 2022
Resum: We present a new issue of BJTLLL. In this volume, invited authors Kathleen Whissell-Turner, Anila Fejzo and Rihab Saidane present their article, "Facteurs linguistiques liés à la connaissance des racines latines et grecques : origine et fréquence". The issue also includes a contribution by Alberto San Martín Zapatero and Delfín Ortega-Sánchez, "Atribuciones de género y construcción de identidades en la literatura infantil sobre prehistoria". Sara Recio-Pineda then presents "Estrategias de lectura y ruidos en la comprensión" and Elena Markina and Alba Garcia Mollá write on "The effect of a teacher-centred and learner-centred approach on students' participation in the English classroom". Finally, the issue includes a review by Aura Canet Alibau of Film Pedagogy. Theory and Practice (ed. Dilani S. P. Gedera and Arezou Zalipour).
Resum: Presentem un nou número de BJTLLL. En aquest número, les autores convidades Kathleen Whissell-Turner, Anila Fejzo i Rihab Saidane presenten el seu article, "Facteurs linguistiques liés à la connaissance des racines latines et grecques : origine et fréquence". El número també inclou una contribució de Alberto San Martín Zapatero i Delfín Ortega-Sánchez, "Atribuciones de género y construcción de identidades en la literatura infantil sobre prehistoria". A continuació, Sara Recio-Pineda presenta "Estrategias de lectura y ruidos en la comprensión" i Elena Markina i Alba Garcia Mollá escriuen sobre "The effect of a teacher-centred and learner-centred approach on students' participation in the English classroom". Finalment, el número inclou una ressenya escrita per Aura Canet Alibau de Film Pedagogy. Theory and Practice (ed. Dilani S. P. Gedera i Arezou Zalipour).
Resum: Presentamos un nuevo número de BJTLLL. En este número, las autoras invitadas Kathleen Whissell-Turner, Anila Fejzo y Rihab Saidane presentan su artículo, "Facteurs linguistiques liés à la connaissance des racines latines et grecques : origine et fréquence". El número incluye una contribución también de Alberto San Martín Zapatero y Delfín Ortega-Sánchez, "Atribuciones de género y construcción de identidades en la literatura infantil sobre prehistoria". A continuación, Sara Recio-Pineda presenta "Estrategias de lectura y ruidos en la comprensión" y Elena Markina y Alba Garcia Mollá escriben sobre "The effect of a teacher-centred and learner-centred approach on students' participation in the English classroom". Finalmente, el número incluye una reseña escrita por Aura Canet Alibau de Film Pedagogy. Theory and Practice (ed. Dilani S. P. Gedera y Arezou Zalipour).
Resum: Nous présentons un nouveau numéro de BJTLLL. Dans ce numéro, les autrices invitées Kathleen Whissell-Turner, Anila Fejzo et Rihab Saidane présentent leur article, « Facteurs linguistiques liés à la connaissance des racines latines et grecques : origine et fréquence ». Le numéro inclut ensuite une contribution de Alberto San Martín Zapatero et Delfín Ortega-Sánchez, «Atribuciones de género y construcción de identidades en la literatura infantil sobre prehistoria». Sara Recio-Pineda présente aussi son article «Estrategias de lectura y ruidos en la comprensión» et Elena Markina et Alba Garcia Mollá écrivent sur "The effect of a teacher-centred and learner-centred approach on students' participation in the English classroom". Enfin, le numéro comprend une critique rédigée par Aura Canet Alibau de Film Pedagogy. Theory and Practice (éd. Dilani S. P. Gedera et Arezou Zalipour).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Editorial ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 3 (2022) , p. e1182 (Editors' Note) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v15-n3-moore
DOI: 10.5565/rev/jtl3.1182


3 p, 82.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2022-10-26, darrera modificació el 2023-04-30



   Favorit i Compartir