Desigualtats educatives : model pedagògic i les formes de vinculació educativa de l'alumnat
Lluch Calvet, Raquel
Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Título variante: Desigualdades educativas : modelo pedagógico y las formas de vinculación educativa del alumnado
Título variante: Educational inequalities : pedagogical model and school engagement ways of schoolers
Fecha: 2022
Resumen: L'educació com a eina per combatre les desigualtats socials, com les derivades de la classe social (Bernstein, 1985) ha estat el centre de molts debats. Aquestes desigualtats poden reproduir-se i agreujar-se a través de l'escola, donant lloc a diferents desigualtats educatives. Com a futura sociòloga i estudiant a distància de magisteri primària no vaig dubtar que volia contribuir a l'estudi d'aquestes desigualtats.
Resumen: La educación como herramienta para combatir las desigualdades sociales, como las derivadas de la clase social (Bernstein, 1985) ha sido el centro de muchos debates. Estas desigualdades pueden reproducirse y agravarse a través de la escuela, dando lugar a desigualdades educativas. Como futura socióloga y estudiante a distancia de magisterio primaria no dudé en contribuir al estudio de estas desigualdades.
Resumen: Education as a tool to combat social inequalities, such as those derived from social class (Bernstein, 1985) has been the focus of many debates. These inequalities can be reproduced and exacerbated through school, leading to educational inequalities. As a future sociologist and a distance student of primary teacher I didn't doubt to contribute to the study of these inequalities.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Sociologia [2500262]
Plan de estudios: Grau en Sociologia [819]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Model pedagògic ; Principis pedagògics ; Practiques pedagògiques ; I vinculació educativa ; Modelo pedagógico ; Principios pedagógicos ; Prácticas pedagógicas y vinculación educativa ; Pedagogical model ; PedagógicaL principles ; Pedagogical practices and school engagement



TFG
56 p, 650.5 KB

Resum executiu
4 p, 242.9 KB

Pòster
129.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias Políticas y Sociología. TFG

 Registro creado el 2023-03-07, última modificación el 2023-09-06



   Favorit i Compartir