La campanya permanent municipal i el candidat : què preval més?
Rius Nicolau, Marta
Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Títol variant: La campaña permanente municipal y el candidato : qué prima más?
Títol variant: The permanent local campaign and the candidate : which is more prevalent?
Data: 2022
Resum: Malgrat estar estipulat que les campanyes electorals només es desenvolupen durant quinze dies, la societat interconnectada i mediatitzada en la qual vivim actualment ha convertit les campanyes en permanents i el candidat en la campanya pròpiament dita, ja que actua com a personificació del projecte electoral. Pel que fa als objectius, aquest treball pretén explicar la importància d'elaborar una bona estratègia electoral, no només durant la campanya, sinó durant tota la legislatura, sobretot en l'àmbit municipal. També precisar la transcendència que té un candidat o candidata en uns comicis altament personalitzats.
Resum: A pesar de estar estipulado en que las campañas electorales sólo se desarrollan durante quince días, la sociedad interconectada y mediatizada en la que vivimos actualmente ha convertido las campañas en permanentes y al candidato en la campaña propiamente dicha, puesto que actúa como personificación del proyecto electoral. En lo que se refiere a los objetivos, este trabajo pretende explicar la importancia de elaborar una buena estrategia electoral, no sólo durante la campaña, sino durante toda la legislatura, sobretodo en el ámbito municipal. Asimismo, pretende precisar la trascendencia que tiene un candidato o candidata en unos comicios altamente personalizados.
Resum: Despite the rule being that election campaigns only take place over the span of a fortnight, the interconnected and media-driven society which we currently live in has turned them into near-permanent campaigns, in which candidates are the actual campaign, acting as a personification of the electoral project. In terms of objectives, this paper aims to explain the importance of developing a good electoral strategy, not only during the campaign, but throughout the legislature, especially at the local level. It also means to specify how crucial the choice of a candidate is in the current climate of highly personalised elections.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Ciència política i gestió pública [2500259]
Pla d'estudis: Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Comunicació política ; Campanya electoral permanent ; Candidat ; Eleccions municipals ; Partit dels Socialistes de Gelida ; Comunicación política ; Campaña electoral permanente ; Candidato ; Elecciones municipales ; Political communication ; Permanent campaign ; Candidate ; Local elections



TFG
26 p, 641.1 KB

Resum executiu
4 p, 116.6 KB

Pòster
105.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. TFG

 Registre creat el 2023-03-07, darrera modificació el 2023-07-27



   Favorit i Compartir