Google Scholar: cites
Book Review : English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions
Ghorbanpour, Amir (Tarbiat Modares University)

Títol variant: Resenya : English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions
Títol variant: Reseña : English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions
Títol variant: Critique de livre : English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions
Data: 2023
Resum: Obra ressenyada: Ewa DOMAGALA-ZYSK, Nuzha MORITZ, Anna PODLEWSKA (eds. ), English as a Foreign Language for Deaf and Hard of Hearing Learners: Teaching Strategies and Interventions. London: Routledge, 2021.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 1 (2023) , p. e1222 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v16-n1-ghorbanpour
DOI: 10.5565/rev/jtl3.1222


6 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2023-03-28, darrera modificació el 2023-06-14



   Favorit i Compartir