The language and learning loss of pupils using English as Additional Language (EAL), following the closure of schools to most pupils in England : Teacher Perceptions and Policy Implications
Scott, Rachel (The Bell Foundation)

Publicación: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. CER-Migracions, Servei de Publicacions, 2023
Descripción: 95 pag.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Capítol de llibre
Publicado en: Supporting migrant students through the pandemic and beyond, 2023, p. 71-83

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/274942


13 p, 1.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2023-05-19, última modificación el 2023-07-29



   Favorit i Compartir