Google Scholar: cites
Introduction : qualitative approaches to research on plurilingual education
Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Títol variant: Introducció : enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe
Publicació: Research-publishing.net, 2017
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès i Català
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Qualitative approaches to research on plurilingual education - Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe - Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 1-20

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/266783
DOI: 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.619


English
10 p, 301.5 KB

Català
10 p, 302.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2023-05-29, darrera modificació el 2024-05-18



   Favorit i Compartir