Llistat d'auto-avaluació de l'informe d'una recerca en context d'aula
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Data: |
2019 |
Resum: |
El checklist o llistat d'auto-avaluació ofereix una sèrie d'elements per a verificar que aspectes bàsics d'un informe de recerca (en context d'aula) es compleixen. Cal que s'ajustin alguns elements a les demandes específiques de l'assignatura o professorat però la idea és tenir una base sobre apartats, subapartats, i elements mínims a tenir present. Està pensat per treballs que mostrin el resum d'una recerca realitzada en context d'una assignatura en estudis de ciències de l'educació però es pot adaptar a les necessitats específiques de cadascú. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
Matèria: |
Autoavaluacio ;
Checklist ;
Elementsrecerca ;
Innovacio ;
Recercadequalitat ;
CompREd ;
Educacio |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics >
Recursos docents
Registre creat el 2023-05-30, darrera modificació el 2023-07-29