FLeD Better if Handbook
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona)
Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 2023
Abstract: El "Better if Handbook" és una guia amb indicacions pràctiques per a la interacció social generades en el context del projecte europeu Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education). Ofereix suggeriments per a un comportament inclusiu basat en les directrius europees. Prioritza els principis de sostenibilitat, igualtat de gènere i responsabilitat ètica. La pedgaogia positiva recomana utilitzar el concepte de "millor si" en lloc de proposar "fer" o "no fer" en la comunicació huamana. Aquest serà el nostre principi rector. Hem creat unes breus directrius "millor si" per a cada un dels criteris esmentats. El Better if Handbook ha passat per un procés de validació d'experts a qui estem agraïdes per la seva inestimable contribució.
Note: El Better if Handbook pertany al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu)
Note: Volem agraïr a les validadores i validadors de la Universitat Autònoma de Barcelona pels seus inestimables comentaris i suport en la confecció d'aquest manual. El nostre més sincer agraïment a: Comissió Ètica en l'Experimentació Animal i Humana (CEEAH) ; Agustí Verde (Delegat de Protecció de Dades) ; Alba Cabañas (Cap de l'Oficina de Sostenibilitat) ; Alejandro Caravaca (Expert en estudis de gènere) ; Berta Llos (Experta en estudis de gènere) ; José Luis Molina (President del Comitè d'Ètica) ; Josep Maria Sanahuja (Cersin. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva) ; Noemí Santiveri (Cersin. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès
Series: FLeD project
Document: Documents institucionals
Subject: FLeD project ; Inclusió ; Sostenibilitat ; Igualtat de gènere ; Ètica



Català
4 p, 308.8 KB

English
4 p, 311.2 KB

Español
4 p, 311.2 KB

The record appears in these collections:
Books and collections > Institutional documents

 Record created 2023-06-09, last modified 2024-02-20



   Favorit i Compartir