Self-regulation and prior preparation in online flipped classrooms
Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)
Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: Autorregulación y preparación previa en aulas invertidas online
Data: 2023
Resum: El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). El patró base (FLeD meta pattern) busca oferir indicacions per a dissenyar escenaris d'aprenentatge basats en l'aula invertida efectius. D'aquest se'n deriven tres: 1) "Self-regulation and prior preparation in online flipped classrooms" en el que s'ofereixen indicacions per a un ensenyament en línia altament flexible, 2) "Team regulation and management in blended flipped classrooms" en el que es donen solucions per a una flexibilitat mitja en l'ensenyament semi presencial, i 3) "Exchange of constructive feedback in face-to-face flipped classroom" en el que s'orienta sobre l'aplicació de l'aula invertida amb certa flexibilitat en l'ensenyament presencial. Finalment, es proporciona un glosari de termes emprats en els patrons.
Nota: Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva inestimable contribució, en concret: Alessia Scarinci (Università degli Studi di Bari), Anna Serbati i Daniele Agostini (Università di Trento), Davinia Hernández-Leo, Laia Albó, Marc Beardsley (Universitat Pompeu Fabra), Kenan Dikilitas i Abdelnour Alhourani (University of Stavanger), Lina Morgado, Ana Paula Afonso, Claúdia Gomes (Universidade Aberta), Pilar Pineda (Universitat Autònoma de Barcelona), Roumiana Peytcheva-Forsuth, Lyubka Alexieva, Veronica Racheva, Blagovesna Yovkova (Sofia University).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès i castellà
Col·lecció: FLeD project
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: FLeD project ; Aula invertida ; Ensenyament efectiu ; Preparació prèvia ; Autoregulació ; Aprenentatge col·laboratiu ; Feedback constructiu ; Prior preparation ; Preparación previa ; Fabula invertida ; Aprendizaje online ; Autorregulación ; Perspectiva de género ; Itinerarios de aprendizaje ; Gestión del tiempo ; Flipped classroom ; Online learning ; Self-regulation ; Gender perspective ; Learning pathways ; Time management



English
14 p, 1.2 MB

Español
15 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2023-06-13, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir