The Native/Non-Native Dichotomy in the Teaching of Foreign Languages : a Study of EFL Students' Perceptions
Prats Carreras, Sònia
Nussbaum, Luci, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua

Publicació: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
Descripció: 112 pag.
Resum: This master's dissertation reviews the bibliography on the matter of native and non-native teachers of languages and provides details of an exploratory study carried out on students' perceptions of the native/non-native teacher distinction through a questionnaire.
Resum: Aquesta tesina revisa la bibliografia existent sobre el tema de professorat nadiu i no nadiu de llengües i proporciona detalls d'un estudi fet a través d'un qüestionari sobre les percepcions dels estudiants entorn a les diferències entre el professorat nadiu i no nadiu.
Nota: Doctorat en Didàctica de la llengua i la literatura (152) - Ciències Humanes (2903)
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: English as a foreign language ; Native and non-native teachers ; English as a lingua franca ; Students' perceptions ; Questionnaire ; Anglès com a llengua estrangera ; Professorat nadiu i no nadiu ; Anglès com a llengua franca ; Percepcions dels estudiants ; Qüestionari



113 p, 711.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2023-06-14, darrera modificació el 2023-07-12



   Favorit i Compartir