La perspectiva de gènere en la docència universitària a la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB : una observació participant amb les docents
Mampel Alonso, Olga
Foradada Villar, Mireia, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2022
Descripció: 157 pag.
Resum: Actualment, la perspectiva de gènere (PE) a la docència universitària és un concepte cada cop més estès a les universitats. A Catalunya, existeix el Marc Conceptual de Gènere (2020) des d'una aproximació multidimensional, transformable i transversal, i reflexiona gràcies a epistemologies feministes sobre la necessitat de transgredir de les fronteres eurocèntriques, postcolonials i discriminatòries en la pràctica educativa. A partir d'una aproximació etnogràfica feminista, s'han recopilat les experiències i narratives personals de tres docents universitàries des de les pedagogies feministes. Els principals resultats evidencien com les dimensions més utilitzades són, en primer lloc, QUI, seguides pel QUE i el COM.
Nota: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 7a Edició, curs 2021-2022
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Pedagogia [2500261]
Pla d'estudis: Grau en Pedagogia [1211]
Document: Treball final de grau
Matèria: Perspectiva de gènere ; Docència ; Universitats



158 p, 3.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Premis UAB. TFG

 Registre creat el 2023-06-15, darrera modificació el 2023-06-27



   Favorit i Compartir