visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > La perspectiva de gènere en la docència universitària a la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB : |
Data: | 2022 |
Descripció: | 157 pag. |
Resum: | Actualment, la perspectiva de gènere (PE) a la docència universitària és un concepte cada cop més estès a les universitats. A Catalunya, existeix el Marc Conceptual de Gènere (2020) des d'una aproximació multidimensional, transformable i transversal, i reflexiona gràcies a epistemologies feministes sobre la necessitat de transgredir de les fronteres eurocèntriques, postcolonials i discriminatòries en la pràctica educativa. A partir d'una aproximació etnogràfica feminista, s'han recopilat les experiències i narratives personals de tres docents universitàries des de les pedagogies feministes. Els principals resultats evidencien com les dimensions més utilitzades són, en primer lloc, QUI, seguides pel QUE i el COM. |
Nota: | Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 7a Edició, curs 2021-2022 |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
Llengua: | Català |
Titulació: | Pedagogia [2500261] |
Pla d'estudis: | Grau en Pedagogia [1211] |
Document: | Treball final de grau |
Matèria: | Perspectiva de gènere ; Docència ; Universitats |
158 p, 3.0 MB |