Estratègia Digital i Posicionament de Continguts Periodístics [43967]
Salla García, Xavier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Digital Strategy and Positioning of Journalistic Content
Títol variant: Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos Periodísticos
Data: 2023-24
Resum: Aquest mòdul consisteix en l'estudi de l'estratègia de posicionament en el mercat digital dels productes periodístics. El mòdul permet comprendre i analitzar les eines de posicionament digital que beneficien en l'exercici del periodisme en l'actualitat. Es planteja estudiar tant aquests elements d'estratègia digital, com els professionals que s'han incorporat als mitjans arran de les noves necessitats derivades dels canvis en la professió periodística, com els community managers i especialistes en la participació de l'audiència. Analitzar l'impacte de les tecnologies emergents en l'exercici periodístic Conèixer com plantejar estratègies digitals en l'exercici periodístic.
Resum: This module consists of the study of the positioning strategy in the digital market of journalistic products The module allows you to understand and analyze the digital positioning tools that benefit the practice of journalism today. It is proposed to study both these elements of digital strategy, as well as the professionals who have joined the media following the new needs derived from the changes in the journalistic profession, such as community managers and specialists in audience participation. Analyze the impact of emerging technologies on journalism Know how to propose digital strategies in journalism.
Resum: Este módulo consiste en el estudio de la estrategia de posicionamiento en el mercado digital de los productos periodísticos. El módulo permite comprender y analizar las herramientas de posicionamiento digital que benefician en el ejercicio del periodismo en la actualidad. Se plantea estudiar tanto dichos elementos de estrategia digital, como los profesionales que se han incorporado a los medios a raíz de las nuevas necesidades derivadas de los cambios en la profesión periodística, como los community managers y especialistas en la participación de la audiencia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [4316493]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 119.7 KB

Anglès
7 p, 123.0 KB

Castellà
6 p, 118.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-06-27, darrera modificació el 2024-04-19



   Favorit i Compartir