Pla de desenvolupament i coaching per a la pràctica informada en l'evidència per a la inclusió escolar
Iftimescu, Simona, coord. (University of Bucharest)
Ion, Georgeta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Stingu, Mihaela, coord. (University of Bucharest)
Marin, Elena, coord. (University of Bucharest)
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona)
López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona)
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)
Brown, Chris (Durham University)
Flood, Jane (Durham University)
Gaber, Slavko (Univerza V Ljubljani)
Tasner, Veronika (Univerza V Ljubljani)
Kos, Ziva (Univerza V Ljubljani)
Šušterič, Nika (Univerza V Ljubljani)
Călinec, Marcela Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
Oancea, Ana Maria (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
Jarnea, Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
Ion, Camelia Elena (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
Burriel Manzanares, Francesca (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)

Títol variant: School Development and Coaching Plan for Evidence-Informed Practice for Inclusion
Títol variant: Plan de acompañamiento y desarrollo organizativo para promover una práctica educativa informada por la evidencia
Títol variant: Schoolontwikkelings- en begeleidingsplan voor evidenceinformed praktijk voor inclusie
Títol variant: Planul de dezvoltare și coaching al școlii pentru practici bazate pe dovezi de cercetare pentru incluziune
Publicació: Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO) 2023
Resum: This resource package comprises a self-assessment tool, EIP general guidelines, EIP implementation guidelines, a coaching plan and an EIP resource package dedicated to school leaders and to schools, aimed at improving EIP for inclusion and at guiding them through their EIP adoption process.
Nota: This document was written under the framework of the Project 'Evidence-Informed Practice for School Inclusion [EIPSI] (2020-1-ES01-KA201-082328)'. Project funded under the Erasmus+ Strategic Partnership Program
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català, Anglès, Castellà, Neerlandès i Romanès
Document: Informe
Matèria: Evidence-Informed Practice ; School ; Inclusion ; Teachers ; Primary schools ; Secondary Schools ; Coaching Plan ; Assessment Tool



Català
46 p, 1.3 MB

English
47 p, 1.4 MB

Español
46 p, 1.4 MB

Nederlands
53 p, 1.4 MB

Română
52 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2023-06-27, darrera modificació el 2024-04-05



   Favorit i Compartir