Gestió Avançada de Continguts Digitals [106674]
Peres Garzezi, Luiz
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Advanced Digital Content Management
Títol variant: Gestión Avanzada de Contenidos Digitales
Data: 2023-24
Resum: Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes gestió de continguts digitals a les organitzacions i les seves corresponents estratègies. b) Afavorir que l'alumnat pugui integrar i treballar amb coneixements complexos d'àrees específiques relacionats amb continguts digitals ("content manager"). c) Presentar i treballar el perfil professional del "content manager". d) Desenvolupar habilitats per a gestionar la comunicació d'informacions, idees i conceptes per a públics diversos i en plataformes i ambients digitals complexos. e) Treballar la capacitat crítica per interpretar situacions i escenaris, cercar informacions, dissenyar i aplicar propostes multimèdia i multiplataformes. El contingut de l'assignatura aplicarà la perspectiva de gènere de manera transversal. Ho fa específicament a partir dels següents aspectes: a) Coneixement sobre la inclusió de la perspectiva de gènere en els contextos organitzacionals. b) Identificació i reconeixement del debat sobre la diversitat de gènere a les organitzacions. 1 b) Identificació i reconeixement del debat sobre la diversitat de gènere a les organitzacions. c) Afavorint una reflexió sobre l'estat actual de la producció continguts des d'una perspectiva de gènere que sigui inclusiva.
Resum: The training objectives of the subject are: a) Explain the different forms of digital content management to organizations and their corresponding strategies. b) Encourage students to integrate and work with complex knowledge of specific areas related to digital content ("content manager"). c) Present and work on the professional profile of the "content manager". d) Develop skills to manage the communication of information, ideas, and concepts for diverse audiences and in complex digital platforms and environments. e) Work on the critical capacity to interpret situations and scenarios, search for information, and design and apply multimedia and multiplatform proposals. The content of the course will apply the gender perspective in a transversal way. It does so precisely from the following aspects: a) Knowledge about the inclusion of the gender perspective in the context of organizations. b) Identification and recognition of the debate on gender diversity in organizations. c) Encouraging reflection on the current state of content production from a gender-inclusiveness perspective. 1.
Resum: Los objetivos formativos de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas gestión de contenidos digitales a las organizaciones y sus correspondientes estrategias. b) Favorecer que el alumnado pueda integrar y trabajar con conocimientos complejos de áreas específicas relacionados con contenidos digitales ("content manager"). c) Presentar y trabajar el perfil profesional del "content manager". d) Desarrollar habilidades para gestionar la comunicación de informaciones, ideas y conceptos para públicos diversos y en plataformas y ambientes digitales complejos. e) Trabajar la capacidad crítica para interpretar situaciones y escenarios, buscar informaciones, diseñar y aplicar propuestas multimedia y multiplataformas. El contenido de la asignatura aplicará la perspectiva de género de manera transversal. Lo hace específicamente a partir de los siguientes aspectos: a) Conocimiento sobre la inclusión de la perspectiva de género en los contextos organizacionales. b) Identificación y reconocimiento del debate sobre la diversidad de género en las organizaciones. c) Favoreciendo una reflexión sobre el estado actual de la producción de contenidos digitales desde una 1 c) Favoreciendo una reflexión sobre el estado actual de la producción de contenidos digitales desde una perspectiva de género que sea inclusiva.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.6 KB

Anglès
5 p, 105.0 KB

Castellà
5 p, 106.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-01, darrera modificació el 2023-09-16



   Favorit i Compartir