Educació física i la seva didàctica II [102050]
Peire Fernandez, Tomas
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Physical Education and its Teaching II
Títol variant: Educación física y su didáctica II
Data: 2023-24
Resum: En acabar l'assignatura, l'alumnat haurà de ser capaç de: 1. Mostrar un coneixement notable sobre el paper i les aportacions de l'àmbit d'Educació Física en l'etapa d'educació primària. 2. Copsar les semblances i diferències entre les concepcions pedagògiques essencials de la motricitat i saber-les aplicar en el disseny de situacions d'ensenyament i aprenentatge. 3. Redactar una programació anual en l'àmbit de l'Educació Física en educació primària. 4. Identificar i aplicar els elements bàsics d'organització i desenvolupament d'una Unitat Didàctica d'Educació Física. 5. Identificar i aplicar els elements bàsics d'organització i desenvolupament d'una sessió d'Educació Física. 6. Identificar i saber aplicar sistemes i criteris d'avaluació en Educació Física. 7. Saber establir criteris i plantejar situacions d'aprenentatge respectant i garantint justícia en l'atenció a la diversitat i el tractament de gènere.
Resum: When the subject is finished, the student must be able to: 1. To show remarkable knowledge about the role and contributions of the field of Physical Education in the primary education stage. 2. To copy the similarities and differences between the essential pedagogical conceptions of motorism and to know how to apply them in the design of teaching and learning situations. 3. To write an annual programme in the field of Physical Education in primary education. 4. To identify and apply the basic elements of organization and development of a Physical Education Didactic Unit. 5. Identify and apply the basic elements of organization and development of a Physical Education session. 6. Identify and know how to apply assessment systems and criteria in Physical Education. 7. To be able to establish criteria and establish learning situations while respecting and guaranteeing fairness in the attention to diversity and gender treatment.
Resum: Al acabar la asignatura, el alumnado tendrá que ser capaz de: 1. Mostrar un conocimiento notable sobre el papel y las aportaciones del ámbito de Educación Física en la etapa de educación primaria. 2. Coger los parecidos y diferencias entre las concepciones pedagógicas esenciales de la motricidad y saberlas aplicar en el diseño de situaciones de enseñanza y aprendizaje. 3. Redactar una programación anual en el ámbito de la Educación Física en educación primaria. 4. Identificar y aplicar los elementos básicos de organización y desarrollo de una Unidad Didáctica de Educación Física. 5. Identificar y aplicar los elementos básicos de organización y desarrollo de una sesión de Educación Física. 6. Identificar y saber aplicar sistemas y criterios de evaluación en Educación Física. 7. Saber establecer criterios y plantear situaciones de aprendizaje respetando y garantizando justicia en la atención a la diversidad y el tratamiento de género.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 111.9 KB

Anglès
6 p, 109.4 KB

Castellà
7 p, 110.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-07, darrera modificació el 2023-09-16



   Favorit i Compartir