Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578]
Dooly Owenby, Melinda
Lopez Vera, Mónica
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Primary Education
Títol variant: Aprendizaje integrado de contenidos y lengua (AICLE) en la educación primaria
Data: 2023-24
Resum: Aquest curs té com a objectiu presentar als docents en formació la teoria fonamental, els aspectes essencials i les estratègies densenyament relacionades amb els contextos de l'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE). A través d'aquesta assignatura, l'alumnat aprendrà a aplicar les bases teòriques d'AICLE per seleccionar, adaptar i/o dissenyar materials i activitats apropiats per a un curs AICLE que compleixi els requisits dels plans d'estudis oficials. Això inclou: 1 Crear materials que assegurin continguts comprensibles (habilitats receptives) de la llengua meta durant la implementació de lliçons/unitats/projectes AICLE. Crear materials que orientin els i les alumnes cap a resultats adequats (habilitats productives) en la llengua meta durant la implementació de lliçons/unitats/projectes AICLE. Crear materials que donin suport a la interacció i la mediació dels i les alumnes en la llengua meta durant la implementació de lliçons/unitats/projectes AICLE. Crear materials que avaluïn adequadament el procés i progrés dels i les alumnes a través de lliçons/unitats/projectes AICLE. Crear materials que vetllen per l'atenció a la diversitat, la perspectiva de gènere i per una educació inclusiva. Els i les docents en formació també aprendran sobre estratègies d'ensenyament que són òptimes per a la implementació d'AICLE.
Resum: Objectives This course aims to introduce student-teachers to foundational theory, essential aspects and teaching strategies relative to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. 1 Through this course, students will learn to apply theoretical basis of CLIL in order to select, adapt and/or design appropriate materials and activities for a CLIL course that meet official curriculum requirements. This includes: Creating materials that ensure comprehensible input (receptive skills) of the target language during the implementation of CLIL lessons/units/projects. Creating materials that orient students towards adequate output (productive skills) in the target language during the implementation of CLIL lessons/units/projects. Creating materials that supports students' interaction and mediation in the target language during the implementation of CLIL lessons/units/projects. Creating materials that adequately assess students' process and progress through CLIL lessons/units/projects. Creating materials that cater for diversity, gender perspective and inclusive education. Students will also learn about teaching strategies that are optimal for CLIL implementation.
Resum: Objectivos Esta asignatura tiene como objetivo presentar a los docentes en formación la teoría fundamental, los aspectos esenciales y las estrategias de enseñanza relacionadas con los contextos del Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras (AICLE). 1 A través de esta asignatura, los alumnos aprenderán a aplicar las bases teóricas de AICLE para seleccionar, adaptar y diseñar materiales y actividades apropiadas para un curso AICLE que cumplan los requisitos de los planes de estudios oficiales. Esto incluye: Crear materiales que aseguren contenidos comprensibles (habilidades receptivas) de la lengua meta durante la implementación de lecciones/unidades/proyectos AICLE. Crear materiales que orienten a las y los alumnas/os hacia resultados adecuados (habilidades productivas) en la lengua meta durante la implementación de lecciones/unidades/proyectos AICLE. Crear materiales que apoyen la interacción y la mediación de las y los alumnas/os en la lengua meta durante la implementación de lecciones/unidades/proyectos AICLE. Crear materiales que evalúen adecuadamente el proceso y el progreso de las y los alumnas/os a través de lecciones/unidades/proyectos AICLE Crear materials que tengan en cuenta la atención a la diversidad, la perspectiva de género y una educación inclusiva. Los y las docentes en formación también aprenderán sobre estrategias de didáctica que son óptimas para la implementación de AICLE.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
11 p, 144.3 KB

Anglès
11 p, 142.3 KB

Castellà
11 p, 143.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-07, darrera modificació el 2023-09-16



   Favorit i Compartir