visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Territoris de l'Art Contemporani com a Espais d'Aprenentatge |
Título variante: | Regions of Contemporary Art as Learning Spaces |
Título variante: | Territorios del Arte Contemporáneo como Espacios de Aprendizaje |
Fecha: | 2023-24 |
Resumen: | Aprendre les potencialitats educatives de diferents tipologies de les institucions culturals: museus, centres d'art, galeries, etc. Accedir a recursos per la intervenció educativa des dels contextos culturals. Crear sinergies entre institucions educatives i institucions culturals per educar a través de les arts. |
Resumen: | To learn the educational potential of different types of cultural institutions: museums, art centers, galleries, etc. Access to resources for educational intervention from cultural contexts. To create synergies between educational institutions and cultural institutions to learn through the arts. |
Resumen: | Aprender las potencialidades educativas de distintas tipologías de las instituciones culturales: museos, centros de arte, galerías, etc. Acceder a recursos por la intervención educativa desde los contextos culturales. Crear sinergias entre instituciones educativas e instituciones culturales para educar a través de artes. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Educació Infantil [2500797] ; Educació Primària [2500798] |
Plan de estudios: | Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Infantil [847] ; Grau en Educació Primària [896] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 106.9 KB |
Anglès 5 p, 106.0 KB |
Castellà 5 p, 106.9 KB |