Anglès en el Context Global [106311]
Codó, Eva
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Títol variant: English in a Global Context
Títol variant: Inglés en el Contexto Global
Data: 2023-24
Resum: Aquest curs és una introducció als principals paradigmes i autors que, des de finals dels anys 1970, han intentat teoritzar la naturalesa i el paper de l'anglès com a principal llengua franca internacional. El curs pretén, sobretot, obrir espais de reflexió perquè els i les alumnes, en tant que majoritàriament parlants d'anglès L2 i, molts d'ells, futurs docents de llengua, problematitzin nocions sovint assumides dins el camp de l'ensenyament 1 molts d'ells, futurs docents de llengua, problematitzin nocions sovint assumides dins el camp de l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera i qüestionin visions prescriptivistes i reduccionistes sobre la llengua anglesa. L'assignatura tindrà un acostament eminentment aplicat i sociolingüístic. La segona part de l'assignatura considerarà les aplicacions pedagògiques de les idees exposades en la primera part.
Resum: This course is an introduction to the main paradigms and authors that, since the late 1970s, have tried to theorise the nature and role of English as the main lingua franca of the world. The course aims to open spaces for reflection, so that students, most of them L2 speakers and future language teachers, problematise received 1 for reflection, so that students, most of them L2 speakers and future language teachers, problematise received notions within the field of TEFL, and challenge prescriptivist and reductionist views on English. The subject will take a fundamentally applied and sociolinguistic approach. The second part of the course will consider the pedagogical applications of the ideas discussed in the first part.
Resum: Este curso es una introducción a los principales paradigmas y autores que desde finales de los años 1970 han intentado teorizar la naturaleza y el papel del inglés como principal lengua franca internacional. El curso pretende, sobre todo, abrir espacios de reflexión para que los alumnos y alumnas, en tanto que 1 pretende, sobre todo, abrir espacios de reflexión para que los alumnos y alumnas, en tanto que mayoritariamente hablantes de inglés L2 y, en buena medida, futuros docentes de lengua, problematicen nociones a menudo asumidas dentro del campo de la enseñanza de inglés como lengua extranjera y cuestionen visiones prescriptivistas y reduccionistas sobre la lengua inglesa. La asignatura tendrá un acercamiento eminentemente aplicado y sociolingüístico. La segunda parte de la asignatura considera las aplicaciones pedagógicas de las ideas expuestas en la primera parte.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Estudis anglesos [2504212] ; Estudis d'Anglès i de Clàssiques [2504394] ; Estudis d'Anglès i Espanyol [2504386] ; Estudis d'Anglès i Francès [2504393] ; Estudis d'Anglès i Català [2504380]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [1482] ; Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499] ; Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500] ; Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501] ; Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 118.7 KB

Anglès
8 p, 117.4 KB

Castellà
8 p, 118.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-07, darrera modificació el 2024-01-08



   Favorit i Compartir