Automatització del Màrqueting [104742]
Recoder, Maria Josep
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Automatisation of Marketing
Títol variant: Automatización del Marqueting
Data: 2023-24
Resum: Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Introduir a l'alumnat als canals i activitats del màrqueting no convencionals, ja que no produeixen els resultats esperats, i potenciar l'automatització on es descobreixen oportunitats engrescadores de màrqueting . 2. Nous coneixements del màrqueting com a resultat de l'important augment de la productivitat que proporciona l'automatització. Les noves estratègies del màrqueting cohesiu que generen valor per als clients. 3. Capacitat d'anàlisi d'aquesta tecnologia que té com a objectiu captar l'atenció de la seva audiència i mantenir-se connectats ajudant a prioritzar activitats crítiques sincronitzant els esforços a través d'una varietat de canals com les xarxes socials.
Resum: The objectives of this subject are: 1. Introduce the students to unconventional marketing channels and activities, as they do not produce the expected results and promote automation where promising marketing opportunities are discovered. 2. New knowledge of marketing as a result of the significant increase in productivity provided by automation. New cohesive marketing strategies that generate value for customers. 3. Ability to analyze this technology that aims to capture the attention of your audience and stay connected by helping to prioritize critical activities by synchronizing efforts across a variety of channels such as social media.
Resum: Los objetivos de esta asignatura son: 1. Introducir al alumnado en los canales y actividades del marketing no convencionales, puesto que no producen los resultados esperados y potenciar la automatización donde se descubren oportunidades de marketing prometedoras. 2. Nuevos conocimientos del marketing como resultado del importante aumento de la productividad que proporciona la automatización. Las nuevas estrategias del marketing cohesivo que generan valor para sus clientes. 3. Capacidad de análisis de esta tecnología cuyo objetivo es captar la atención de su audiencia y mantenerse conectados ayudando a priorizar actividades críticas sincronizando los esfuerzos a través de una variedad de canales como las redes sociales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.9 KB

Anglès
5 p, 105.0 KB

Castellà
6 p, 106.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-14, darrera modificació el 2024-04-19



   Favorit i Compartir