Gestió de Continguts Digitals [104754]
Villarejo Carballido, Beatriz
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Digital Content Management
Títol variant: Gestión de Contenidos Digitales
Data: 2023-24
Resum: 1. Elaborar continguts digitals incloent la perspectiva de gènere, diversitat cultural, i els drets humans basats principalment en evidències científiques. 2. Conèixer eines de planificació, gestió i distribució de continguts digitals en diversos formats. 3. Aprendre a utilitzar mètodes de mesurament d' impacte de continguts digitals quantitatius, qualitatius sota el criteri d' impacte social. 4. Aplicar criteris ètics fonamentals en l' elaboració, distribució i mesurament de continguts digitals. 5. Planificar i executar treballs acadèmics sobre la gestió de continguts digitals. 6. Analitzar big data de webs i aplicacions, així com informes de dades d'internet i mòbils. 7. Aprendre a elaborar projectes innovadors de gestió de continguts digitals identificant riscos, oportunitats, i solucions de millora.
Resum: 1. Developing digital content including the gender perspective, cultural diversity, and human rights based mainly on scientific evidence. 2. Knowing tools for planning, management, and distribution of digital content in various formats. 3. Learning to use methods of measuring the impact of quantitative, qualitative digital content under the criterion of social impact. 4. Applying fundamental ethical criteria in the elaboration, distribution, and measurement of digital content. 5. Planning and executing academic work on digital content management. 6. Analyzing big data from websites and applications, as well as reports of internet and mobile data. 7. Learning to develop innovative digital content management projects by identifying risks, opportunities, and improvement solutions.
Resum: 1. Elaborar contenidos digitales incluyendo la perspectiva de género, diversidad cultural, y los derechos humanos basados principalmente en evidencias científicas. 2. Conocer herramientas de planificación, gestión y distribución de contenidos digitales en diversos formatos. 3. Aprender a utilizar métodos de medición de impacto de contenidos digitales cuantitativos, cualitativos bajo el criterio de impacto social. 4. Aplicar criterios éticos fundamentales en la elaboración, distribución y medición de contenidos digitales. 5. Planificar y ejecutar trabajos académicos sobre la gestión de contenidos digitales. 6. Analizar big data de webs y aplicaciones, así como informes de datos de internet y móviles. 7. Aprender a elaborar proyectos innovadores de gestión de contenidos digitales identificando riesgos, oportunidades, y soluciones de mejora.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.1 KB

Anglès
5 p, 104.9 KB

Castellà
5 p, 106.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-14, darrera modificació el 2023-09-16



   Favorit i Compartir