Integració d'Objectes Digitals [104757]
Angulo Perez, Hector
Palenzuela Reyes, Marc
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Digital Object Integration
Títol variant: Integración de Objetos Digitales
Data: 2023-24
Resum: Aprendre a integrar models 3D (escenaris, objectes i personatges) en projectes interactius com videojocs o aplicacions. Aprendre a realitzar riggings, skinnings, animacions i interfaces competitives. Aprendre a utilitzar Unity i a gestionar scripts i shaders per a assolir un resultat.
Resum: Learn how to integrate 3D models (scenarios, objects and characters) in interactive projects such as video games or applicatio Learn how to use Unity and manage scripts and shaders to achieve a result.
Resum: Aprender a integrar modelos 3D (escenarios, objetos y personajes) en proyectos interactivos como videojuegos o aplicacione Aprender a utilizar Unity ya gestionar scripts y shaders para conseguir un resultado.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 108.0 KB

Anglès
6 p, 107.9 KB

Castellà
5 p, 107.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-14, darrera modificació el 2023-09-16



   Favorit i Compartir