Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431]
Ribes Guardia, Francesc Xavier
Valero Sancho, José Luis
Navarro Bosch, Celina
Pires de Sa, Fernanda
Marca Francès, Guillem
Andreu Sánchez, Celia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Interactive Communication and Social Networks
Títol variant: Comunicación Interactiva y Redes Sociales
Data: 2023-24
Resum: Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. Es pretén, doncs, abordar la interactivitat com a característica distintiva dels productes multimèdia per saber-la adaptar a les necessitats concretes de cada realitat comunicativa, i tenir una visió crítica de les xarxes socials i las seves aplicacions.
Resum: The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. Therefore, this module is intended to address the interactivity as a distinctive characteristic of the multimedia products in order to know how to adapt them to each communicational reality, alongside to achieve a critical view of the social media networks and their applications.
Resum: Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. Se pretende, por tanto, abordar la interactividad como característica distintiva de los productos multimedia para saberlas adaptar a cada real comunicativa, a la par de tener una visión crítica de las redes sociales y sus aplicaciones.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 111.2 KB

Anglès
6 p, 110.6 KB

Castellà
6 p, 111.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-14, darrera modificació el 2024-04-17



   Favorit i Compartir