Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432]
Monclus Blanco, Ana Belen
Delgado Reina, Matilde
Martin Pascual, Miguel Angel
Ávalos Del Pino, Maria Carmen
Marca Francès, Guillem
Gifreu, Arnau
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Trends in Audiovisual and Advertising Contents
Títol variant: Tendencias en Contenidos Audiovisuales y Publicitarios
Data: 2023-24
Resum: Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
Resum: This module delves into the research of the main tendencies in audiovisual and advertising formats and programming that affect the contents in different media and devices.
Resum: Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 106.6 KB

Anglès
4 p, 105.6 KB

Castellà
4 p, 106.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-14, darrera modificació el 2024-04-17



   Favorit i Compartir