Creació i Gestió de Projectes Digitals en Matèria Cultural [44255]
González Marcén, Maria de la Paloma
Masriera, Clara
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Additional title: Creation and Management of Digital Projects on Cultural Matters
Additional title: Creación y Gestión de Proyectos Digitales en Materia Cultural
Date: 2023-24
Abstract: Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en la planificació integral de projectes d'innovació cultural i d'humanitats en un entorn plenament digital. Es proporcionen els materials i els mètodes que permetin planificar el projecte usant eines digitals, determinant el públic potencial, l'accessibilitat a les dades culturals, humanístics, patrimonials per a tota la població, el seu àmbit territorial i institucional i els agents socials implicats. Especial èmfasi es presta en la part pressupostària, possibilitats de finançament públic i/o privada, en les estratègies de comunicació i marc jurídic. 1.
Abstract: This module pretends to enter to the alumnado in the integral planning of projects of cultural innovation and of humanities in some fully digital surroundings. They provide the materials and the methods that allow to schedule the project using digital tools, determining the potential public, the accessibility to the cultural data, humanistic, patrimoniales for all the population, his territorial and institutional field and the social agents involved. Special emphasis loans in the budgetary part, possibilities of public finance and/or private, in the strategies of communication and juridical frame, in management of human and political resources of marketing. 1.
Abstract: Este módulo pretende introducir al alumnado en la planificación integral de proyectos de innovación cultural y de humanidades en un entorno plenamente digital. Se proporcionan los materiales y los métodos que permitan planificar el proyecto usando herramientas digitales, determinando el público potencial, la accesibilidad a los datos culturales, humanísticos, patrimoniales para toda la población, su ámbito territorial e institucional y los agentes sociales implicados. Especial énfasis se presta en la parte presupuestaria, posibilidades de financiación pública y/o privada, en las estrategias de comunicación y marco jurídico, en gestión de recursos humanos y políticas de marketing. 1.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Humanitats i Patrimoni Digitals [4317127]
Study plan: Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 112.1 KB

Anglès
6 p, 111.2 KB

Castellà
6 p, 112.4 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2023-07-14, last modified 2023-09-16



   Favorit i Compartir