Web of Science: 0 cites, Scopus: 0 cites, Google Scholar: cites
Aprender a formular preguntas investigables en la formación inicial del profesorado de educación primaria
Bertea, María Rosa Aguada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Pipitone, Maria Carolina (Universitat de Barcelona. Departament d'Educació Lingüística i Literària i de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica)
Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Títol variant: Learning to formulate researchable questions in pre-service teacher education
Data: 2023
Descripció: 18 pàg.
Ajuts: Ministerio de Ciencia e Innovación PGC2018-096581-B-C21
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017SGR1399
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Revista eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 20 Núm. 2 (2023) , p. 260100-260117, ISSN 1697-011X

DOI: 10.25267/rev_eureka_ensen_divulg_cienc.2023.v20.i2.2601


18 p, 500.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2023-07-18, darrera modificació el 2023-08-22



   Favorit i Compartir