ELE: Llengua i Literatura [43016]
Machuca Ayuso, María Jesús
Poch Olive, Dolors
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Títol variant: ELE: Language and Literature
Títol variant: ELE: Lengua y Literatura
Data: 2023-24
Resum: L'assignatura està dividida en dues parts. A la primera part, es pretén que l'alumnat pugui explicar gramàtica a persones estrangeres que necessiten conèixer la llengua d'una manera instrumental i operativa. Per tant, hauran de ser capaços de didactizar, de forma clara, coherent i rigorosa, les formes gramaticals, saber posar exemples i dissenyar activitats gramaticals per afavorir el processament de les formes. A la segona part, es pretén que l'estudiantat conegui els criteris i els mètodes d'avaluació que es proposen en les institucions i en els dissenys curriculars per a l'avaluació de l'aprenentatge d'una llengua estrangera, en particular, per a l'espanyol.
Resum: The subject is divided into two parts. In the first part, the aim is that students can explain grammar to foreign individuals who need to learn the language in an instrumental and operational manner. To do this, they will need to be capable of teachin grammatical forms clearly, coherently, and rigorously , knowing how to provide examples, and designing grammatical activities to facilitate the processing of these forms. In the second part, the goal is for the student to become familiar with the criteria and assessment methods proposed in institutions and curriculum designs to evaluate the learning of a foreign language, particularly Spanish.
Resum: La asignatura está dividida en dos partes. En la primera parte, se pretende que el alumnado pueda explicar gramática a personas extranjeras que necesitan conocer la lengua de una manera instrumental y operativa. Para ello, tendrán que ser capaces de didactizar, de forma clara, coherente y rigurosa, las formas gramaticales, saber poner ejemplos y diseñar actividades gramaticales para favorecer el procesamiento de las formas. En la segunda parte, se pretende que el estudiantat conozca los criterios y los métodos de evaluación que se proponen en las instituciones y en los diseños curriculares para la evaluación del aprendizaje de una lengua extranjera, en particular, para el español.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Llengua Espanyola, Literatura Hispànica i Espanyol com a Llengua Estrangera [4313767]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Llengua Espanyola, Literatura Hispànica i Espanyol com a Llengua Estrangera [1176]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 110.1 KB

Anglès
5 p, 109.7 KB

Castellà
5 p, 110.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-21, darrera modificació el 2023-09-16



   Favorit i Compartir