Regulació de l'aprenentatge en l'aula invertida en Educació digital i socioemocional
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)

Data: 2023
Resum: L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinar de 14 professores i professors, s'ha generat aquest recurs on es presenta un exemple d'estratègies per a la regulació de l'aprenentatge en el context de l'aula invertida. Es presenten també els principals resultats i les propostes de millora per a futures implementacions.
Nota: Document derivat del projecte Re-flip finançat per la convocatòria d'ajuts per a projectes d'innovació i de millora de la qualitat docent 2022.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Re-Flip
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Reflip ; Aula invertida ; Regulació de l'aprenentatge ; Estratègies docents



1 p, 103.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2023-07-21, darrera modificació el 2023-09-08



   Favorit i Compartir