Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 7: Debatre un tema a classe
Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)

Fecha: 2023
Resumen: L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
Nota: Document derivat del projecte Re-flip finançat per la convocatòria d'ajuts per a projectes d'innovació i de millora de la qualitat docent 2022
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Re-Flip
Documento: Objecte d'aprenentatge
Materia: Aula invertida ; Regulació de l'aprenentatge ; Estratègies docents ; Personalització en l'aprenentatge



2 p, 225.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales didácticos > Recursos docentes

 Registro creado el 2023-07-26, última modificación el 2024-05-18



   Favorit i Compartir