Mediació Didàctica de la Llengua i Creació de Productes Turístics Literaris [44171]
Abril-Sellarés, María
Carmaniu Mainadé, Xavier
Pedote, Giuseppe Simone
Revelles Soriano, David
Tejedor, Santiago
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)

Títol variant: Didactic Mediation of Language and Creation of Literary-Tourism Products
Títol variant: Mediación Didáctica de la Lengua y Creación de Productos Turísticos Literarios
Data: 2023-24
Resum: L'objectiu d'aquest mòdul és doble, d'una banda, adaptar els discursos literaris a les noves propostes turístiques, així com a la varietat de recursos (autors, personatges, llocs emblemàtics) que generen atractiu més enllà de la seva pròpia finalitat principal, i d'altra banda, permetre avançar en l'aprenentatge de la comunicació escrita i oral, des de la perspectiva de l'ús correcte de la llengua en la seva aplicació en el turisme. D'aquesta manera els continguts ofereixen les eines necessàries per a l'adquisició de les habilitats per a la gestió i comprensió dels textos literaris, així com de l'ús del llenguatge adequat en la seva aplicació al discurs turístic.
Resum: The objective of this module is twofold, on the one hand, to adapt literary discourses to the new tourist proposals, as well as to the variety of resources (authors, characters, emblematic places) that generate attractiveness beyond their own main purpose, and on the other to advance the learning of written and oral communication, from the perspective of the correct use of the language in its application in tourism. In this way the contents offer the necessary tools for the acquisition of skills for the management and understanding of literary texts, as well as the use of appropriate language in their application in the tourist discourse.
Resum: El objetivo de este módulo es doble, por un lado, adaptar los discursos literarios a las nuevas propuestas turísticas, así como a la variedad de recursos (autores, personajes, lugares emblemáticos) que generan atractivo más allá de su propio fin principal, y por otro permitir avanzar en el aprendizaje de la comunicación escrita y oral, desde la perspectiva del uso correcto de la lengua en su aplicación en el turismo. De este modo los contenidos ofrecen las herramientas necesarias para la adquisición de destrezas para el manejo y comprensión de los textos literarios, así como del uso del lenguaje adecuado en su aplicación en el discurso turístico.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Gestió Turística del Patrimoni Cultural [4316837]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.1 KB

Anglès
4 p, 102.8 KB

Castellà
4 p, 102.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-09-08, darrera modificació el 2024-04-19



   Favorit i Compartir