Estratègies Socials, Econòmiques i Antropològiques per a la Gestió Turística del Patrimoni Cultural [44173]
Abril-Sellarés, María
Graupera Gargallo, Isabel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)

Títol variant: Social, Economic and Anthropological Strategies for Tourism Management in Cultural Heritage
Títol variant: Estrategias Sociales, Económicas y Antropologicas para la Gestión Turística del Patrimonio Cultural
Data: 2023-24
Resum: Aquest mòdul té un doble objectiu. En primer lloc, dotar als alumnes de referents rigorosos provinents tant de l'antropologia com d'alguns àmbits de les ciències socials, como ara la sociologia, el màrqueting i l'economia per a la incorporació en l'oferta turística. En segon lloc, oferir als alumnes mètodes i instruments per poder realitzar projectes turístics (anàlisis sociològics, comercials i econòmics) tant en el marc d'una organització, com en el seu exercici professional independent. Contemporàniament, els continguts també contemplen els instruments necessaris per aprofundir en la potencialitat de l'antropologia social per a l'anàlisi del fenomen turístic associat al patrimoni cultural.
Resum: This module has a dual objective. First, to equip students with rigorous references from both anthropology and some fields of social sciences such as sociology, marketing and economics for incorporation into the tourist offer. On the other, offer students methods and tools to be able to carry out tourism projects (sociological, commercial and economic analyses) both within the framework of an organization, as well as in its independent professional practice. At the time, the contents also include the necessary tools to deepen the potential of social anthropology for the analysis of the tourist phenomenon associated with cultural heritage.
Resum: Este módulo tiene un doble objetivo. En primer lugar, dotar a los alumnos de referentes rigurosos provenientes tanto de la antropología como de algunos ámbitos de las ciencias sociales como la sociología, el márqueting y la economía para su incorporación en la oferta turística. Y por otro, ofrecer a los alumnos métodos e instrumentos para poder realizar proyectos turísticos (análisis sociológicos, comerciales y económicos) tanto en el marco de una organización, como en su ejercicio profesional independiente. A la par, los contenidos también contemplan los instrumentos necesarios para profundizar en la potencialidad de la antropología social para el análisis del fenómeno turístico asociado al patrimonio cultural.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Gestió Turística del Patrimoni Cultural [4316837]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.2 KB

Anglès
5 p, 105.2 KB

Castellà
5 p, 105.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-09-08, darrera modificació el 2024-02-10



   Favorit i Compartir