visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials didàctics > Recursos docents > Regulació de l'aprenentatge en l'aula invertida en l'assignatura 'Psicopedagogia de les organitzacions' |
Títol variant: | Regulación del Aprendizaje en el Aula Invertida en la asignatura 'Psicopedagogía de las Organizaciones' |
Data: | 2023 |
Resum: | El projecte Re-flip defineix estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinar de 14 professores i professors, s'ha generat aquest recurs on es presenta un exemple d'estratègies per a la regulació de l'aprenentatge en el context de l'aula invertida. Es presenten també els principals resultats i les propostes de millora per a futures implementacions. En aquest cas presentem un exemple amb la tècnica de la resolució de casos reals. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons en que s'entrega l'obra al domini públic. Podeu copiar, modificar, distribuir l'obra i fer-ne comunicació pública, fins i tot amb finalitat comercial, sense demanar cap mena de permís. |
Llengua: | Català i Castellà |
Col·lecció: | Re-Flip |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Matèria: | Reflip ; Aula invertida ; Regulació de l'aprenentatge ; Estratègies docents ; ABR ; Aprenentage basat en reptes ; Minireptes reals ; Reptes reals |
Català 5 p, 329.5 KB |
Español 4 p, 347.0 KB |