Comunicació Comercial [43405]
Valli Casado, Ana Beatriz
Martorell Castellano, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Commercial Communication
Títol variant: Comunicación Comercial
Data: 2023-24
Resum: Objectius: 1. - Identificar les estratègies creatives en l àmbit del marketing. 2. - Aplicar les tècniques de planificació de mitjans en el camp de la comunicació comercial avanzada. El mòdul, per tant, es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Resum: Objetivos: 1. - Identificar las estrategias creativas en el ámbito del marketing. 2. - Aplicar las técnicas de planificación de medios en el campo de la comunicación comercial avanzada. Así, el módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.
Resum: Objectives and Contextualisation: 1. - To identify creative strategies in the field of marketing. 2. - To apply media planning techniques in the field of advanced commercial communication. The module is, therefore, divided into two blocks: a) Advertising and Communications' Strategy; b) Media Planning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, Castellà i Anglès
Titulació: Màrqueting [4313148] ; Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Màrqueting [1093] ; Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 480.9 KB

Anglès
4 p, 417.4 KB

Castellà
5 p, 522.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-10-04, darrera modificació el 2023-10-06



   Favorit i Compartir