VET Education Teacher training : didactic strategies and practices for educational success
Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Título variante: Formació del professorat de FP : estratègies i pràctiques pedagògiques i didàctiques per a l'èxit educatiu
Título variante: Formación del profesorado de FP : estrategias y prácticas pedagógicas y didácticas para el éxito educativo
Fecha: Bellaterra, 2023
Descripción: 3 pag.
Resumen: This strategy aims to raise awareness of the importance of a practical approach to foster students' motivation and interest in learning. For this reason, the exchange of professional experiences and good practices between VET Education teachers is considered as an added value for all.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès, Català i Castellà
Documento: Informe
Materia: Orientation ; Tutorial action ; Orienta4VET ; Strategies ; VET Education



Català
4 p, 415.5 KB

Español
4 p, 412.0 KB

English
3 p, 420.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo)
Documentos de investigación > Informes de proyectos

 Registro creado el 2023-10-05, última modificación el 2024-04-06



   Favorit i Compartir