Google Scholar: cites
La planificación de los formadores de formación profesional y ocupacional
Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Ferrández Arenaz, Adalberto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 1996
Resum: El artículo presenta una parte de los resultados obtenidos, en relación con la planificación de la actuación docente, en un estudio sobre el Perfil del formador de formación profesional y ocupacional, realizado por el equipo de investigación CIFO. El objetivo, más allá de una pequeña reflexión teórica entorno a la planificación del diseño curricular, se centra en la presentación de los resultados obtenidos a través del estudio empírico realizado a una muestra de formadores de formación profesional y ocupacional. Se aportan datos respecto a: cómo planifican los formadores, qué aspectos del contexto se tiene en cuenta, cómo seleccionan contenidos y que problemáticas presenta la planificación de la evaluación.
Resum: L'article presenta una part dels resultats obtinguts, en relació amb la planificació de l'actuació docent, en un estudi sobre el Perfil del formador de formació professional i ocupacional, realitzat per l'equip d'investigació CIFO. L'objectiu, més enllà d'una petita reflexió teòrica al voltant de la planificació del disseny curricular, se centra en la presentació dels resultats obtinguts mitjançant l'estudi empíric realitzat a una mostra de formadors de formació professional i ocupacional. S'hi aporten dades respecte a: com planifiquen els formadors, quins aspectes del context es tenen en compte, com seleccionen continguts i quines problemàiques presenta la planificació de l'avaluació.
Resum: The study offers are part of the obtained results in the relation to the planning of teaching performance, in a study about the vocational occupational training professional profile. That has been carried out CIFO research tem. Beyond a little theoretical thought about the planning of curricular design, the aim is centred and the obtained results thought an empirical study that has been realised on vocational occupational of trainers training sarnple. The research brings fonvard some data: how the trainers plan, which aspects of context are taken into account, how problems the planning of assessment presents.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Planificación curricular ; Formación profesional ; Formación ocupacional ; Formador ; Planificació curricular ; Formació professional ; Formació ocupacional ; Curricular planning ; Vocational training ; Occupational training ; Trainer
Publicat a: Educar, N. 20 (1996) p. 69-86, ISSN 2014-8801

Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v20-tejada-ferrandez-ruiz
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/42298
DOI: 10.5565/rev/educar.408


18 p, 581.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-09-05, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir