Adaptación de las estrategias comunicativas de Saint Laurent según la evolución de los medios de comunicación
Garrido Diez, Micaela
Romero Fernandez, Patricia Socorro Aline, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Adaptació de les estratègies comunicatives de Saint Laurent segons l'evolució dels mitjans de comunicació
Títol variant: Adaptation of Saint Laurent's communication strategies according to the evolution of the media
Data: 2023
Descripció: 98 pag.
Resum: Aquest treball aborda les estratègies de comunicación en constant evolució de la emblemàtica marca de moda Saint Laurent, des dels seus inicis fins a l'actualitat, en resposta a l'evolució del mitjans comunicatius. S'analitza com la marca s'adapta a aquests canvis sense perdre la seva identitat i consegueix posicionar-se en la indústria del luxe. S'examinen els origens de la marca, la seva influência en la transformació de la moda i l'impacte dels directors creatius. A més, s'avalua si Saint Laurent ha mantingut la seva identitat de marca en diversos mitjans, com ara revistes, desfilades de moda, YouTube, Instagram i la seva nova productora cinematográfica.
Resum: Este trabajo aborda las estrategias de comunicación cambiantes de la emblemática marca de moda Saint Laurent, desde sus inicios hasta la actualidad, en respuesta a la evolución de los medios comunicativos. Se analiza cómo la marca se adapta a estos cambios sin perder su identidad y logra posicionarse en la industria del lujo. Se examinan los origenes de la marca, su influencia en la transformación de la moda y el impacto de los directores creativos. Además, se evalúa si Saint Laurent ha mantenido su identidad de marca en diversos medios, como revistas, fashion shows, YouTube, Instagram y su nueva productora cinematográfica.
Resum: This work addresses the ever-changing communication strategies of the iconic fashion brand Saint Laurent, from its beginnings to the present day, in response to the evolution of communication media. It examines how the brand adapts to these changes without losing its identity and manages to position itself in the luxury industry. The origins of the brand, its influence on the transformation of fashion, sand the impact of creative directors are examined. Furthermore, it evaluates whether Saint Laurent has maintained its brand identity across various media, such as magazines, fashion shows, YouTube, Instagram, and its new film production company.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Treball final de grau
Matèria: Estratègies ; Comunicació ; Evolució ; Mitjans de comunicació



98 p, 28.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-06, darrera modificació el 2023-11-12



   Favorit i Compartir