Enòtic, festival gastronòmic amb denominació d'origen Penedès
García Martínez, Azucena
Jiménez Vera, Francesc
Puig Rubio, Eric
Villanueva Jiménez, Carlos
Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Enòtic, festival gastronómico con denominación de origen Penedès
Título variante: Enòtic, gastronomic festival with Penedès designation of origin
Fecha: 2021
Descripción: 102 pag.
Resumen: Aquest Treball Fi de Grau consisteix en la creació d'un esdeveniment amb l'objectiu de promocionar els productes com el vi i el cava, de denominació d'origen Penedès. L'objectiu és atraure aquests productes a un públic jove d'entre 18 i 30 anys, amb una combinació d'activitats relacionades amb aquest món, de propostes gastronòmiques de proximitat i qualitat, i de música en directe. En aquest treball, es troba una anàlisis de la situació; una planificació i organització de l'esdeveniment i un pla de comunicació i màrqueting de l'esdeveniment, entre d'altres.
Resumen: Este Trabajo Fin de Grado consiste en la creación de un evento con el objetivo de promocionar los productos como el vino y el cava, de denominación de origen Penedès. El objetivo es atraer estos productos a un público joven entre 18 y 30 años, con una combinación de actividades relacionadas con este mundo, de propuestas gastronómicas de proximidad y calidad, y de música en directo. En este trabajo se encuentra un análisis de la situación; una planificación y organización del evento y un plan de comunicación y marketing del evento, entre otros.
Resumen: This Final Degree Project consists of the creation of an event with the aim of promoting products such as wine and cava, from the Penedès designation of origin. The aim is to attract these products to a young audience between 18 and 30 years old, with a combination of activities related to this world, gastronomic proposals of proximity and quality, and live music. This work includes an analysis of the situation, planning and organisation of the event and a communication and marketing plan for the event, among others.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Comunicació Interactiva [2503873] ; Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Plan de estudios: Grau en Comunicació Interactiva [1423] ; Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Documento: Treball final de grau
Materia: Enòtic ; Festival ; Vi ; Cava ; Penedès ; Gastronomia ; Música ; Viticultura



102 p, 2.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2023-11-06, última modificación el 2023-11-12



   Favorit i Compartir