La Publicitat Institucional de la Generalitat de Catalunya (2019-2021) : Contractació, planificación, avaluació i mitjans beneficiaris
Garcia Latorre, Marc
Fernández Alonso, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La Publicidad Institucional de la Generalitat de Cataluña (2019-2021) : Contratación, planificación, evaluación y medios beneficiarios
Títol variant: The Institutional Advertising of the Generalitat of Catalonia (2019-2021) : Recruitment, planning, evaluation and media beneficiaries of the campaigns
Data: 2023
Descripció: 65 pag.
Resum: Aquest treball analitza les actuacions en matèria de publicitat institucional que la Generalitat de Catalunya ha portat a terme entre els anys 2019 i 2021. S'insereix en la contractació de les empreses de creativitat i les agències de mitjans, els criteris de planificació, els procediments d'avaluació i els principals mitjans beneficiaris. Per fer-ho, s'estudia la inversió financera que l'entitat autonòmica catalana ha atorgat als principals mitjans de comunicació d'àmbit català i espanyol, tant en premsa escrita, digital, ràdio com televisió, i es comparen les xifres amb les dades d'audiència de cada un d'ells.
Resum: Este trabajo analiza las actuaciones en materia de publicidad institucional que la Generalidad de Cataluña ha llevado a cabo entre los años 2019 y 2021. Se inserta en la contratación de las empresas de creatividad y las agencias de medios, los criterios de planificación, los procedimientos de evaluación y los principales medios beneficiarios. Para ello, se estudia la inversión financiera que la entidad autonómica catalana ha otorgado a los principales medios de comunicación de ámbito catalán y español, tanto en prensa escrita, digital, radio como televisión, y se comparan las cifras con los datos de audiencia de cada uno de ellos.
Resum: This work analyzes the actions in the field of institutional advertising that the Generalitat de Catalunya has carried out between the years 2019 and 2021. It is inserted in the recruitment of creative companies and media agencies, the planning criteria, the procedures evaluation and the main beneficiary means. To do this, the financial investment that the Catalan regional entity has granted to the main Catalan and Spanish media, both in the written press, digital, radio and television, is studied, and the figures are compared with the data audience of each of them.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [1432]
Document: Treball final de grau
Matèria: Periodisme ; Mitjans de comunicació de massa ; Generalitat de Catalunya ; Publicitat institucional ; Agències de publicitat ; Criteris de planificació



65 p, 713.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-06, darrera modificació el 2023-11-21



   Favorit i Compartir