Google Scholar: citations
Integración educativa y educación especial como encrucijada hacia la innovación
Jurado de los Santos, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Date: 1995
Abstract: The integration of students with handicap to Education levels is a problem whose solution requires to take account for several variables, so this situation is derivated from the infraestructure and training and attitude of professionals and teachers. The noncontrolled aspects of experimental "Reforma" and the limited experience in the integration in educational levels are critical aspects in this panorarne. We specificy and suggest some alternatives and orientation in the training for students with handicap to innovational perspective.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Educar, N. 19 (1995) p. 77-86, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/42290
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v19-jurado
DOI: 10.5565/rev/educar.440


10 p, 305.2 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Educar
Articles > Research articles

 Record created 2008-09-08, last modified 2022-02-19



   Favorit i Compartir