Eleccions municipals a Sevilla 2023 : un viatge per la comunicació política durant la campanya electoral
Penas Argemí, Bernat
Rabadán Perea, José Vicente, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Elecciones municipales en Sevilla 2023 : un viaje por la comunicación política durante la campaña electoral
Títol variant: Municipal elections in Seville 2023 : a journey through political communication during the electoral campaign
Data: 2023
Descripció: 61 pag.
Resum: Vivim un context políticament convuls en què la comunicació política esdevé més important que les propostes d'acció dels grups polítics i les institucions. En una societat aparentment més polaritzada, apareixen nous partits, nous canals comunicatius i s'accentua la política espectacle. Xarxes socials com Instagram, Twitter o darrerament TikTok esdevenen un gran altaveu per partits i líders polítics per canalitzar missatges més persuasius, emocionals i directes. La màxima d'aquest treball és veure com s'ha dut a terme la campanya per les eleccions municipals de Sevilla 2023, tot fent un repàs dels principals canals i eines de comunicació utilitzats pels partits polítics.
Resum: Vivimos un contexto políticamente convulso en el que la comunicación política es más importante que las propuestas de acción de los grupos políticos y las instituciones. En una sociedad aparentemente más polarizada aparecen nuevos partidos, nuevos canales comunicativos y se acentúa la política espectáculo. Redes sociales como Instagram, Twitter o recientemente TikTok se convierten en un gran altavoz por partidos y líderes políticos para canalizar mensajes más persuasivos, emocionales y directos. La máxima de este trabajo es ver cómo se ha llevado a cabo la campaña por las elecciones municipales de Sevilla 2023, repasando los principales canales y herramientas de comunicación utilizados por los partidos políticos.
Resum: We live in a politically turbulent context in which political communication is more important than proposals for action by political groups and institutions. In an apparently more polarized society, new parties and new communication channels appear and spectacle politics is accentuated. Social networks such as Instagram, Twitter or recently TikTok have become a great dissemination tools for political parties and leaders to channel more persuasive, emotional and direct messages. The aim of this project is to see how the campaign for the Seville 2023 municipal elections has been carried out, reviewing the main communication channels and tools used by political parties.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Matèria: Comunicació ; Política ; Sevilla ; Eleccions municipals ; Campanya electoral ; Partits polítics ; Andalusia



61 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-08, darrera modificació el 2023-11-12



   Favorit i Compartir