Pla de comunicació pel Centre de Cultura Popular La Violeta
Anglada Vilardebò, Oriol
Bogunyà Julià, Joan
Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de comunicación para el Centre de Cultura Popular La Violeta
Títol variant: Comunication plan for the Centre de Cultura Popular La Violeta
Data: 2023
Descripció: 86 pag.
Resum: Desenvolupament d'un pla de comunicació que recull i defineix les estratègies i accions per comunicar adequadament l'activitat del Centre Cultural La Violeta al barri de Gràcia (Barcelona). El punt de partida del pla de comunicació és la problemàtica existent per arribar al públic jove i la diferenciació inexistent entre les diferents entitats que competeixen al mercat. El fonament principal del pla radica en crear una presència digital amb un contingut atractiu pel target amb l'objectiu de guanyar notorietat i aconseguir una major diferenciació respecte a altres organitzacions que realitzen activitats similars.
Resum: Desarrollo de un plan de comunicación que recoja y defina las estrategias y acciones para comunicar adecuadamente la actividad delCentre Cultural La Violeta en el barrio de Gràcia (Barcelona). El punto de partida del plan de comunicación es la problemática existente para llegar al público joven y la diferenciación inexistente entre las diferentes entidades que compiten en el mercado. El pilar principal del plan radica en crear una presencia digital a partir de un contenido atractivo para el target con el objetivo de ganar notoriedad y conseguir una mayor diferenciación respeto a las otras organizaciones que realizan actividades similares.
Resum: Anglès: The development of a communication plan that collects and defines the strategies and actions to adequately communicate the activity of the Centre Cultural La Violeta in the Gràcia neighborhood (Barcelona). The starting point of the communication plan is the existing problem to reach the young public and the non-existent differentiation between the different entities that compete in the market.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Pla de comunicació ; Projecte ; Cultura ; Comunitat



86 p, 9.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-15, darrera modificació el 2023-11-19



   Favorit i Compartir