Mosaic Barcelona : la concept store que fomenta l'art emergent i el comerç local
Lumbreras Solano, María
Muñoz Rodríguez, Paula
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Mosaic Barcelona : la concept store que fomenta el arte emergente y el comercio local
Títol variant: Mosaic Barcelona : the concept store that promotes emerging art and local trade
Data: 2023
Descripció: 290 pag.
Resum: El projecte s'enfoca en la creació d'una concept store a Barcelona que pretén potenciar els artistes emergents i el comerç local de la ciutat. Proporcionant-los un lloc on exposar-se, amb un disseny d'espai modern que combina els seus productes, oferim una experiència de compra única i inspiradora. Per a això, es desenvolupa una recerca de mercat, l'estratègia de marca, la creació de la identitat corporativa i el pla de comunicació de llançament amb el seu corresponent pla d'accions.
Resum: El proyecto se enfoca en la creación de una concept store en Barcelona que pretende potenciar los artistas emergentes y el comercio local de la ciudad. Proporcionándolos un lugar donde exponerse, con un diseño de espacio moderno que combina sus productos, ofrecemos una experiencia de compra única e inspiradora. Para ello, se desarrolla una investigación de mercado, la estrategia de marca, la creación de la identidad corporativa y el plan de comunicación de lanzamiento con su correspondiente plan de acciones.
Resum: The project focuses on the creation of a concept store in Barcelona that aims to enhance the city's emerging artists and local trade. By providing them with a place to exhibit, with a modern space design combining their products, we offer a unique and inspiring purchasing experience. To this end, a market research, the trade mark strategy, the creation of corporate identity and the launch communication plan has been developed with their corresponding action plan.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Concept store ; Experiència ; Art ; Disseny ; Comerç local ; Publicitat ; Estratègia ; Identitat corporativa



290 p, 81.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-15, darrera modificació el 2023-11-19



   Favorit i Compartir