L'agenda compartida de la UAB : el projecte ITACA i la implementació institucional de l'aprenentatge basat en reptes
Ariño, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals)
Ronzoni, Myra (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals)
Freixas, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Grau Rebollo, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Tubau Muntaña, Susagna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)

Título variante: The UAB's shared agenda : the Itaca Project and the institutional implementation of challenge-based learning
Publicación: Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Descripción: 20 pag.
Resumen: En aquest article es presenta una experiència concreta d'innovació transformadora a la UAB: l'experiència pilot d'implementació de la metodologia de l'aprenentatge basat en reptes (ABR) a dues facultats de la Universitat. A través de la descripció del marc conceptual en el qual s'ha desenvolupat aquest procés de canvi, l'agenda de treball general i l'estudi de cas d'una facultat, s'identifiquen les línies principals d'aquesta experiència innovadora, moltes de les quals es poden aplicar a altres iniciatives de canvi en les universitats, i fins i tot en altres organitzacions públiques.
Resumen: This article will explain a specific experience of transformative innovation in the UAB: the pilot experience of implementing the Challenge Based Learning (CBL) methodology in two of the university's faculties. Through the description of the conceptual framework in which this process of change was developed , the general work agenda and the case study of a faculty the main lines of this innovative experience are identified, many of which can be replicated to other initiatives of change in universities, and even in other public organisations.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català i anglès
Colección: Aprenentatge basat en reptes
Documento: Informe
Materia: Aprenentatge Basat en Reptes ; Projecte ITACA ; ECIU University ; The European Consortium of Innovative Universities



Català
20 p, 725.3 KB

English
20 p, 776.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales didácticos > Consorcio Europeo de Universidades Innovadoras (ECIU)
Documentos de investigación > Estudios

 Registro creado el 2023-11-23, última modificación el 2024-05-10



   Favorit i Compartir