Google Scholar: cites
Cartes a una mestra. Construint ponts entre la teoria i la pràctica a l'educació primària
Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Títol variant: Cartas a una maestra. Construyendo puentes entre la teoría y la práctica en la educación primaria
Títol variant: Letters to a Teacher : Building Bridges between Theory and Practice in Primary Education
Data: 2017
Descripció: 11 pàg.
Resum: Este artículo presenta una experiencia llevada a cabo en el marco de la asignatura Educación y Contextos Educativos durante el curso 2014-2015, del primer curso del «Grado de Educación Primaria-Docencia en Inglés» (GEP-DUI) de la UAB. La experiencia tenía el objetivo de vincular los aspectos teóricos del temario con la práctica real en una escuela mediante la correspondencia postal entre los estudiantes y una maestra de una escuela bilingüe. El artículo describe la experiencia y analiza los retos y las oportunidades del uso del enfoque ICLES en los grados de Educación.
Resum: Aquest article presenta una experiència duta a terme en el marc de l'assignatura Educació i Contextos Educatius durant el curs 2014-2015, del primer curs del «Grau d'Educació Primària-Docència en Anglès» (GEP-DUA) de la UAB. L'experiència tenia l'objectiu de vincular els aspectes teòrics del temari amb la pràctica real a una escola mitjançant la correspondència postal entre els estudiants i una mestra d'una escola bilingüe. L'article descriu l'experiència i analitza els reptes i les oportunitats de l'ús de l'enfocament ICLES en els graus d'Educació.
Resum: This paper presents an experience that took place in the academic year 2014-2015 in the context of the subject "Education and Educational Contexts", which is taken in the first year of the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA) at the UAB. The aim of the experience was to link the theoretical aspects of the subject matter to actual practice in a school by means of postal correspondence between the students and a teacher in a bilingual school. The paper describes the experience and analyses the challenges and opportunities involved in using an ICLHE approach in bachelor's degrees in Education.
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2014-ARMIF-00009
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: ICLES ; Coevaluació ; Rúbrica d'avaluació ; Competència discursiva ; Escriptura acadèmica
Publicat a: Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 133-145, ISSN 2014-7627

DOI: 10.1344/TE2017.52.9


13 p, 152.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2023-11-25, darrera modificació el 2024-02-27



   Favorit i Compartir