Google Scholar: cites,
YouTube com a eina de divulgació formativa del TFG : el cas del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Zeler, Ileana Lis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Títol variant: YouTube as a tool of formative dissemination of the final project : the case of the Bachelor's in Advertising and Public Relations at the Universitat Autònoma de Barcelona
Títol variant: YouTube como herramienta de divulgación formativa del TFG : el caso del Grado en Publicidad y Relaciones Públicas de la Universitat Autònoma de Barcelona
Data: 2023
Resum: Aquest article proposa l'ús de YouTube com a eina de divulgacióformativa de les activitats vinculades als TFG del Grau dePublicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma deBarcelona. En concret, recull aquest plantejament formatiu através de la creació de videotutorials, alhora que busca impulsarla participació activa dels estudiants i els brinda un paperprotagonista en el seu propi procés de formació, en proposarlosque produeixin vídeos per a la presentació i defensa delsseus TFG.
Resum: Este artículo propone el uso de YouTube como herramienta de divulgación formativa de las actividades vinculadas a los TFG del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas de la Universitat Autònoma de Barcelona. En concreto, recoge este planteamiento formativo a través de la creación de videotutoriales, a la vez que busca impulsar la participación activa de los estudiantes, brindándoles un papel protagónico en su propio proceso de formación al proponerles que produzcan vídeos para la presentación y defensa de sus TFG.
Resum: This article proposes the use of YouTube as a tool of formativedissemination of the activities associated with the final projectin the bachelor's in Advertising and Public Relations at theAutonomous University of Barcelona. Specifically, it examinesthis formative approach through the creation of video tutorials,while also seeking to promote students' active participation,giving them a prominent role in their own training process byasking them to produce videos to present and defend their finalprojects.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Educació superior ; Videotutorial ; Videodefensa ; Youtube ; TFG ; Higher education ; Video tutorial ; Video defence ; Final project ; Educación superior
Publicat a: Quaderns del CAC, Núm. 49 (2023) , p. 47-54 (Tema monogràfic) , ISSN 2014-2242

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/QuadernsCAC/article/view/420937
DOI: 10.34810/qcac49id420937


8 p, 565.4 KB

Español
8 p, 703.5 KB

English
8 p, 710.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2023-12-01, darrera modificació el 2023-12-03



   Favorit i Compartir