Análisis de la autopresentación de los estudiantes universitarios chinos de 18 a 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin
Zhang, Fangfei
Gutiérrez García, María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Anàlisi de l'autopresentació dels estudiants universitaris xinesos d'entre 18 i 24 anys en vídeos de Xiaohongshu i Douyin
Additional title: Analysis of self-presentation by Chinese university students aged 18 to 24 in videos on Xiaohongshu and Douyin
Date: 2023
Description: 96 pag.
Abstract: El objectiu d'aquesta investigació és analitzar l'autopresentació d'estudiants universitaris xinesos d'entre 18 i 24 anys en els vídeos de Xiaohongshu i Douyin. A través de l'anàlisi de continguts de vídeos seleccionats i entrevistes amb usuaris universitaris xinesos, s'han observat les característiques dels vídeos d'aquest grup determinat. A més, s'han investigat tant els factors interns com externs que influeixen en les seves autopresentacions en aquestes plataformes. També es plantegen reptes i solucions relacionades amb aquesta situació.
Abstract: El objetivo de esta investigación es analizar la autopresentación de estudiantes universitarios chinos de entre 18 y 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin. A través del análisis de contenidos de videos seleccionados y entrevistas con usuarios universitarios chinos, se han observado las características de los videos de este grupo determinado. Además, se han investigado tanto los factores internos como externos que influyen en sus autopresentaciones en estas plataformas. También se plantean desafíos y soluciones relacionados con esta situación.
Abstract: The objective of this research is to analyze the self-presentation of Chinese university students aged 18 to 24 in videos on Xiaohongshu and Douyin. The characteristics of videos from this specific group have been observed through the analysis of selected video content and interviews with Chinese university users. Additionally, both internal and external factors that influence their self-presentation on these platforms have been investigated. Challenges and solutions related to this situation are also addressed.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Study plan: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Comunicació audiovisual ; Estudiants universitaris xinesos ; Joves ; Xiaohongshu ; Douyin ; Vídeos



96 p, 2.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Communication Studies. MT

 Record created 2023-12-14, last modified 2023-12-17



   Favorit i Compartir