Pla de màrqueting : Vueling, S.A (BCN - TIA)
Guerrero Rodríguez, Laura
Mundet Pons, Jordi, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Plan de marketing : Vueling, S.A (BCN - TIA)
Títol variant: Marketing plan : Vueling, S.A (BCN - TIA)
Data: 2022
Resum: L'objectiu d'aquest treball de final de grau és realitzar un pla de màrqueting sobre l'implementació d'una nova ruta aèria operada per l'aerolínia Vueling. La finalitat és estudiar la viabilitat de l'obertura d'una ruta comercial entre els aeroports de les ciutats de Barcelona i Tirana. Aquest estudi comença a través d'un anàlisi intern i un anàlisi extern, seguit de l'estudi de les decisions estratègiques de l'empresa a l'hora d'operar la nova ruta. Finalment, s'ha simulat un compte d'explotacions a quatre anys vista, per tal de tenir una previsió dels beneficis que obtindria la companyia.
Resum: El objetivo de este trabajo de final de grado, es realizar un plan de marketing sobre la implementación de una nueva ruta aérea operada por la aerolínea Vueling. La finalidad es estudiar la viabilidad de la apertura de una ruta comercial entre los aeropuertos de las ciudades de Barcelona y Tirana. Este estudio empieza a través de un análisis interno y un análisis externo, seguido del estudio de las decisiones estratégicas de la empresa a la hora de operar esta nueva ruta. Finalmente, se ha simulado una cuenta de explotación a cuatro años vista, con tal de obtener una previsión de los beneficios que obtendrá la compañía.
Resum: The objective of this final degree project is to carry out a marketing plan on the implementation of a new air route operated by the Vueling airline. The purpose is to study the viability of opening a commercial route between the airports of the cities of Barcelona and Tirana. This study begins with an internal analysis and an external analysis, followed by the study of the company's strategic decisions for operating this new route. Finally, an operating account for four years has been simulated, in order to obtain a forecast of the benefits that the company will obtain.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Gestió Aeronàutica [2501233]
Pla d'estudis: Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Pla de màrqueting ; Ruta aèria ; Aerolínia ; Vueling ; Barcelona ; Tirana ; Plan de marketing ; Ruta aérea ; Aerolínea ; Marketing plan ; New route ; Airline



11.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2024-01-11, darrera modificació el 2024-05-04



   Favorit i Compartir